De eerste paar dagen in Bern - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Laura - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen in Bern - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Laura - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen in Bern

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 April 2017 | Zwitserland, Bern

== Problemen met uploaden, vandaar 3 delen ==

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben (wat een stilte hier ’s nachts), heb ik de omgeving iets meer verkend met een rondje hardlopen. In de directe omgeving is het relatief vlak, maar ik kijk vanaf mijn balkon uit op de eerste heuvels, dus hoogtemeters zullen hier de komende maanden zeker gemaakt worden tijdens het hardlopen! Rond het middaguur is mijn vader gearriveerd, mét mijn geliefde studentenfiets uit Gent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10236

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 30 Juni 2017

Erasmus Bern

Landen bezocht: