Laatste deel: eerste paar dagen - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Laura - WaarBenJij.nu Laatste deel: eerste paar dagen - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Laura - WaarBenJij.nu

Laatste deel: eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 April 2017 | Zwitserland, Bern

8-4
In de ochtend is pap weer vertrokken naar België en begint mijn eerste dag ‘alleen’ in Bern. Fanatiek begonnen met een rondje hardlopen in de buurt, dit maal naar het bos aan de andere kant van de snelweg (5 min lopen!). Bij de ingang van het bos staat een groot bord, waarop verschillende routes aangegeven zijn om te (hard)lopen. Alleen de hoogtemeters zijn ze hierbij vergeten te vermelden .. De eerste klim is dus ondertussen gemaakt, pittig maar genieten in deze mooie omgeving! De rest van de dag heb ik gewerkt aan mijn masterproef, waarvan de deadline toch steeds dichterbij komt .. Gelukkig is deze (bijna) af en kan ik mijn vrije tijd anders gebruiken de komende tijd! Ook heb ik vandaag voor het eerst boodschappen gedaan in Bern, een heel avontuur om een beetje betaalbare producten te vinden. 200g gehakt kost hier makkelijk 7 Frank..

9-4
De laatste hand gezet aan mijn masterproef, hij is (op de laatste spellingscheck/layoutcheck na) AF! Pfieuw, hele overwinning weer. In de middag met Hannah afgesproken in Bern en heerlijk genoten van een lekker Belgisch biertje (La Chouffe, thxn pap!) in de zon op het grasveld op de campus. Prachtig uitzicht heb je hier over Bern en de besneeuwde bergtoppen in de verte! Morgen is mijn eerste dag op de kliniek in Bern, ik ben erg benieuwd wat er van mij verwacht gaat worden en hoe mijn dag eruit gaat zien! Keep you guys posted, but for now: cheers! :)

  • 12 April 2017 - 17:39

    Annemarie:

    Goed begin is het halve werk! Geniet van dit bijzondere avontuur zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 10225

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 30 Juni 2017

Erasmus Bern

Landen bezocht: